هیروگلیف سعید آرمات

شعر حرف عکس مکث...

هیروگلیف سعید آرمات

شعر حرف عکس مکث...

شعری از من در فرهیخنگان

 

 

 

 

در نشریه فرهیختگان ۲۲خرداد ۸۹ شعری از من درج گردیده که به دلایل نا معلومی بخشی از این شعر حذف شده است آنچه می خوانید شکل درست و کامل آن  است. 

 

 

 

                                                                      در داروخانه

 

روزی که از عشقی می زنم بیرون

سر در هوا ی کسی

برای خرید روزانه حواسم بیشتر به حبوبات است و سبزی ها

پیازی که  قل خورده در پیاده رو تنهاست.

 

سر ِجناب داروخانه همیشه شلوغ است

می توانم  دور از حواس کسی

خلوت کنم با نگاه به رنگهای مختلفِ یک دسته پماد

خلوت کنم با لمس لبه ی عمودی شیشه ی پیشخان

خلوت کنم در صدای چهل ساله ی کسی

 که می پرسد از راه باز کردن وازکتومی

خلوت کنم با دستی

 که برای قاپیدن سفیدی شربت معده

رفته به آن طرف شیشه

 

داروخانه عصاره  دارد همه نوع

برای معده و نفخ

برای چربی برای فتق

 برای سرهایی که مو ندارند و  پاهایی که مو نمی خواهند

من از این داروخانه ی شلوغ

یا تو یا عصاره ی تنهایی اش را می خواهم . 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد